آوینا گل ناز ماآوینا گل ناز ما، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آوینا عروسک قشنگ خونه ما

گل قشنگ

1395/3/23 17:21
نویسنده : مامانی
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زیبای ما

دخترم گلم باید مامان رو ببخشی,که هنوز نتونسته وبلاگتو درست و خوب راه اندازی کنه آخه خیلی درگیرتون هستم وقت ت خالی خیلی کم گیرم میاد که به وبلاگ تو داداش سر بزنم ولی قول میدم وبلگ خوبی برات درست کنم مثل وبلگ داداشی از این روزات بگم تو شدی ی پارچه خانم دیگه داری چار دست و.پا میری میشینی دست میزنی خیلی عزیز شدی با داداشی هم کلی بازی میکنید خیلی هم همدیگرو دوست دارین ما هم از اینکه شما دو تا گل ناز رو داریم خیلی خوشحالیم الان دیگه ی مدتی هستش غذای کمکیتو شروع کردم تو هم که عاشق غذا هستی همینکه غذا رو میارم زدوتر از ما سر سفره حاضری من و بابا همش بشقابامون دستمون هستن تا تو دست نزنی نسوزی مامان قربونت بره با داداشت دو تایی خیلی شیطوتی میکنید وقتی واست تو شیشه حریره میارم همشو داداشی میخوره منم مجبور میشم با قاشق بهت حریره بدم تو هم همشو میخوری سر اسباب بازیاتون همیشه با داداشی دعوا دارین تو جیق میزنی میخاهی اونم بهت نمیده  خلاصه اینکه مامان همش درگیرتون هست کارای ای روزای تو عروسک هم اینطوریه کلی عکس هم ازت آماده کردم ایشالله سر فرصت همشونو میذارم 

ی دنیا دوست دارم عاشقتم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)